بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای اکبرپورخسته نباشید!

زمان گذشت و سیاوش و کاظمی به تیمهای مختلفی بعد استیل آذین رفتند و از بین این دو بازیکن اکبرپور مجددا  فرصت پوشیدن پیراهن استقلال را فصل قبل بدست آورد.در همان فصل نقل انتقالات اکبرپور مصاحبه ای انجام داد و مدعی شد که برای جبران اشتباهات گذشته اش به استقلال برگشته و دیگر نمی خواهد پیراهن استقلال را به راحتی از دست بدهد.لذا با استقلال قراردادی دو ساله بست و هیچگاه هم از وی در طی این دو سال نشنیدیم که بابت مطالباتش اعتراضی کرده باشد و یا حرفی به زبان آورده باشد که تیم دچار حاشیه های خاص مربوط به این دغدغه های فعلی بازیکنان بشود.
خلاصه اینکه با وجود آنکه از سیاوش اکبرپور بابت نوع جدایی اش بسیار ناراحت و دلخور شده بودیم،در طی این دو سال حداقل با رفتار و اعمالش ثابت کرد که از کرده خود پشیمان است و برای جبران به تیم بازگشته است.منتهی در خصوص عملکرد این بازیکن در طی دو سال اخیر و هجمه و انتقادات بسیاری که به نوع و نحوه بازی اکبرپور از سوی هواداران و رسانه ها مطرح شده باید بگوییم که سیاوش با وجود درخشان ظاهر نشدن و به قولی روی بورس نبودن زحمات بسیاری در خط هافبک و حمله استقلال کشیده و معمولا جز بازیکنان جنگنده و دونده تیم به شمار می آمده و اگر برای تیم گلزنی زیادی نکرده ولی کاملا در خدمت تیم بوده و ما به عنوان یک هوادار بابت زحماتی که برای تیم در میانه زمین کشیده تشکر میکنیم و خطاب به وی میگوییم ماجرا و دلخوری دو سال قبل را کاملا فراموش کردیم و می دانیم که تو یکی از بازیکنان متعصب به پیراهن استقلال هستی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 12 / 1392برچسب:استقلال,سیاوش اکبرپور,هواداران,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com